Beatreis Arkadaşlar merhaba ovulasyon testimi yorumlar mısınız sadece bir gün net koyu gördüm w yumurtlama olmadı mı çatlama olmadı mı lütfen yardımcı olur Musunuz😣
Bahar2622 Beatreis Merhaba,aşağıya detaylı olarak anlattığımız linki bırakıyorum . 🌸 https://forum.mutluanneleriz.com/d/401753-foto-raf-y-kleme
Dyg61 Beatreis benımde bu sekıldeydı sadece bir gün iki koyu çizgi gördüm ve hamile olduğumu ogrendım dizinde 17 ncü yumurtlama gibi duruyor
Beatreis Tugce1803 ya bazılarının yumurtalamalarını 1 günden fazla koyu çizgi olarak gördüm benim ki hemen 1 günde soldu umarım yumutlamışımdır
Beatreis Purpura26 geçen yıl nisandan beri düşünüyorum ama doktora git gel arada doğum kontrolleri felan kullandırrttı bir düzen olmadı
Purpura26 Beatreis Ben doğum kontrol hapını bıraktığım ilk ay yumurtlamam hem geç oldu hem de çok koyulaşmamıştı canım. Sonra ki ay hem düzene girdi hem de çok koyulaştı. O yüzden merak ettim hap mı kullanıyordun acaba diye. İnşallah bu ay güzel haberler alırsın 🥰
Beatreis Arslnyldz yaaa yumurtlama olmamış yani öyle mi tam koyu değil ben de şüphelendim ama belki olmuştur diye ümitlendim