Serent Merhabalar. 11+5 gebeyim. Bugun az miktarda kahverengi leke geldi 1 hafta once kontrole gitmistim bir sorun yoktu. Kotu birsey yoktur degil mi ?
Bireylulmasali Serent canım doktoruna danış mutlaka,doktorlar kahverengi lekeyi önemsemiyor ama ben nerdeyse her olayda bilgi veriyorum 😄
Mutiess Serent Sen doktoruna bildir canım kahve rengi lekeyi önemsemeyen doktor görmedim ben eğer düşük tehliken ya da yanlış giden bir şey varsa progestan veriyor
Serent Bireylulmasali bende ayni sekilde bide evhamli biriyim hemen bilgi vereyim ben doktoruma en iyisi tesekkur ederimm
Serent Mutiess progestan zaten ben kullaniyorum hamileligimin basindan beri lekelerim vardi baya oldu bitti lekeler hic bi sorunda olmadi simdiye kadar bugun sadece bi leke geldi korktum acikcasi 😔
Serent masallarin hastaneye de gittim bakalim bi yinede dedi doktorum hic bir sorun yokmus ultrasonda kanama da goruntulenmedi onceden kalanlarin lekeleridir dedi bir sorun yokmus sukur ya
Minay Progestan yada proloton kullanıosanız kahverengi akıntıyı önemsemiyo doktorlar kullanmıosanız progestan a başlatıyor
masallarin Minay ben gecen hftalarda kanamam oldugun icin hem prolutex hem proluton kullaniyrm tup bebek oldugu icin prolutex 12. haftaya kdr dewam kanama btti ama bgn kahwerengi kalinti yine gldi silinince prolutonun ole bir etkisi mi varmis
masallarin Serent bgn bndn ole gelmce bnde ole dusundm olan kanamanin kalintisidr herlde diye isllh bidaha olmaz obr muanem tee 2 hafta sora su 2 haftayi rht gcirmk istiyem gercektn
Minay masallarin daha önceden kanamanız olduysa kahverengi akıntı normal ama yine de doktorunuza danışın Zaten kahverengi akıntı eskiden olan kanamayı gösterir proloton ve progestan rahim ağzını kapatıyor erken dogumu ve düşüğü engelliyor
masallarin Minay evet evet gorustm doktormla o da ayni seyi soledi son kalintilardr dedi cnku kanamam varken kesinin altnda cok kucuk kanama alani vardi cok skur son gittigimde cmrtesi yoktu isllh bidaha olmaz ynede her ihtimale karsi yarn proluton vurulucam