Tazeannebaba55 Kızlar 12 haftalık hamileyim sürekli istiğfar ediyorum acı bir sıvı geliyo sarı bişey geliyo doktor reflü ilacı vermişti bir kaç gündür kullanmayı bırakmıştım tekrar başladı çok kötü durumdayım
Tazeanne0 Tazeannebaba55 ayyy çok kötü ya o bende de oluyor ama hormonlarım birden artınca bir kaç defa kustum ve sırf zehir gibiydi hayattan soğudum doktoruma söyleme fırsatı bulamadım valla ben 🤷 napçaz bilmiyorum
Zehraaa98 Tazeannebaba55 canım benımde sabah safra cıkıyor prillam dıye ilaç içiyorum bulantım oldugunda ıyı gelıyor doktor oğrendik cınsıyetıde oğrendık cok şükür 😂 2li tarama yapıldı burun ve ense ölculdu