paradiseeeeee
Kestirmedim eşimle tanıştığımdan beri saçımı kestirmemi istemiyor 😅 ama boyadım 3 kere her zaman kullandığım boyayla. Doktorum izin vermişti. Doktoruna sor mutlaka bunu. Biri 2 aylıkken biri 6 aylıkken biri de doğuma 3 hafta kalaydı. Ben balkonda boyadım maske de takmıştım.