Kızlar doktorum bana folic 1 diye bi folic asit ilaci vermisti bi süre kullandim daha sonralarda icemedim migdem kaldirmadı en az 1 ay kadar bi suredir icmiyorum bu persembe doktor kontrolunde sorucam bska bi ilac kullanabilirmiyim diye ama ayını doldurmussun folic asit vermrzler artik diyolar bu konu hakkinda bilgisi olan varmi ? Bu arada 3. Ayım bitti 4. Aya basladık