bankaci26 24+5 teyim başından beri idrar yolları enfeksiyonuyla başım dertte.4. Antibiyotiğimi içiyorum.çok şükür ateş yapacak kadar sorun yaşamıyorum.bu yüzden doktorum bol su içeceksin böyle devam edeceğiz dedi.çok zorda kalmadıkça antibiyotik vermiyor ama son antibiyotiği kasımlarımda ağrı ve hassaslık olduğu için verdi.Canını sıkma bol su iç,temizliğine dikkat et ve iç çamaşırlarını ütüle.Ben de ilk başlarda çok korkuyordum çok araştırdım.Genelde herkeste var.Ateşin çıkarsa hemen doktorunu ara, tehlikeli kısmı o çünkü.Geçmiş olsun 🙏Sağlıkla bebeğini kucağına alacaksın onu düşün🥰😘