Gul12- Kızlar gebelik sekeri 150 çıktı ama dahiliyeye gitmedim sizler ne yapiyorsunuz diyet uyguluyormusunuz ne yeyip ne yemiyorsunuz cokmu skıntili 🙄
Mervetekmn Gul12- hemen gitmelısın bebeğe çok zararlı.herkesın yaptığı dıyet yöntem herkese uymayabılır malesef.32.haftadan sonra şeker daha çok yukselıyor hormonlarında etkısyle ben suan 35+2 haftam 32.haftadan beri her hafta dıyabete gidiyorum oncelerıde 2hafta arayla gittim. Gebelik sekerı benımde.un şeker tuz yok şeker hıc yok hersey sekersız tam buğday ekmegı 1dilim yağlı salçalı aşırı yok mesela 5yk sebze yemegı mesela gibi gibi herkeste Farklı belirlenen besin değeri sonuçta
Gul12- imren91 dedi canim bn gtmemistm cok ustune dusmedim dogrusu ama arastrnca gtmem gerektigni anladim
ilkim_55 Benim bu zamana kadar yoktu. Bebeğimin kilosu 2 hafta önden gittiği için doktor şekerime baktı 146 çıktı. Şeker değil ama belki gizli seker olabilir dedi eve şeker ölçüm cihazı aldık. 1 hafta açlık ve tokluk ölç yaz dedi. Diyetisyene yönlendirdi. Bugün 3. Günüm uyguluyorum. Tabi çikolata, ekmek vs yememek beni zorluyor. Artık rüyalarımda yediğimi görüyorum 😂. Ama bebeğim için dayanıcam.
Gul12- ilkim_55 bende arastirdgim kdariyla yememeye calistm ama doyamiyorum canim bnde cok zorlaniyorum ne yapcam 3 ay hic bilmiyorum karnim surekli ac :) sali günü gidcem bakalm dahiliyeye oda bi diyet listesi verir iyice ac kalirm heralde :)
Dorukunannesifatma Beyaz ekmek hamur işleri yemıyceksınız… meyveyi de fazla tuketmıyorsunuz 1 adet elma 1 mandalına gıbı , hazır meyve suları yasak ,asıtlı kola fanta tarzı yasak , tatlı zaten yasak
Gul12- Dorukunannesifatma resmen ac kal diyorlar bize :) ne yicez biz yaa doyamiyorm ben bnlari yemezsem :(
ilkim_55 Gul12- Allah kolaylık versin inşallah 🤲🏼 benim Allahın izniyle 1 ay kaldı. Rabbim tüm şeker hastalarının yardımcısı olsun. Aksilik gibi hep karşıma tatlı tarifleri çıkıyor 🙄
Dorukunannesifatma Gul12- çok zor degıl ya yaparsınız sık sık beslenin öğünleri atlamayın yeter… benım de sızın gıbıydı normale döndü şimdi bıraz daha rahatım arada kaçamak oluyor :))
Gul12- Dorukunannesifatma sanki bebegim ac kaliyor gbi hissediyorm :) az ve yedgim seyleri yemeyi brakinca :))
zeynobade 24 ekimden bu yana gebelik şekerim var 33 haftadayım perinatoliji gittim bebeğe detaylı baktılar sıkıntı olmadığını söyledi doktor endokrine yönlendirdi ordan şeker takibi verdi doktor belli aralıklarla ölçüp gidiyorum ve diyetisyene yönlendirdi bir buçuk aydırda diyet yapıyorum üç ana öğün iki ara öğün yapıyorum tabiki yasaklar çok tadına bile bakmıyorum 😕
Gul12- zeynobade cok zor canim :( resmen hicbse yemeyin diyorlar bnde gidcem sali gunu bakalim nasl bi liste verceklercek
Gul12- ilkim_55 amin canim benim senin az kalmis cok şükür benim dha 2.5 3 ay var nerdeyse :( insallah cabuk gecer. Aman onu hic deme canim bendede surekli tatli tarifleri en sevdigim hamur isleri felan delircem:))