Merhaba can anneler 😍 Daha taze anneyim ilk hamileliğim o yüzden bilgim hiç yok size güveniyorum 🙏🏼 Epilepsi hastasıyım. 10 haftalık da hamileyim. Doğumu ya spinal ya da genel düşünüyorum. Çünkü heyecan korku da nöbetimi tetikliyor. Ama bir yandan da bebeğimi ilk ben görmek istiyorum. Spinal ile genel anestezi farkı nedir !? Sizce hangisini olmalıyım erken toparlanmak için ? Yardımcı olup bilgi verenden Allah razı olsun 🙏🏼😒