Elcinelcin Merhaba 120 kilo üzeri doğum yapan arkadaşlar ne durumdalar. yapacak olan arkadaşlarda da endişeleri ne durumda süreç nasıl ilerliyor.
aybkkra Elcinelcin ben normal yapamam gibi geliyor doktorla konuşacam yarın ne diyecek bakalım. Çünkü yürüyüşte yapamıyorum. 🤷♀️
Gamze0666 Elcinelcin ilk dogumumu 123 le yaptım tansiyonum 18/8 olduğu için ve gebelik zehirlenmesinden dolayı sezeryan oldum bı sıkıntı yaşamadım sonrasında ama komşumuz 140 kg ile araştırma Hastanesi’nde normal doğum yaptı