gulcins Arkadaşlar Merhabalar nasılsınız 36+ 3 günlük gebeyim bebişlernizin boy kilosu ne kadar acaba? Varmı bir sıkıntınız ben 39.haftada ikinci sezeryan doğumumu yapıcam bebek Doğum kanalına girmiş suyu herşeyi yolunda çok şükür geri sayım yapıyoruz 🙈😍
Umayinannesi Bende simdi geldim kontrolden 2800 kilosu onden gidiyomus biraz 10 gun sonra tekrar kontrolumuz var bizde 36+2 olduk bugun suyu herseyi iyiymis sukurr 🤗
gulcins Umayinannesi Bende bugün gittim kontrole 2991 gr dı 😍 bana fazla gelmedi Doktorum da önden gidiyor demedi doğana kadar 3500-3750 olur herhalde 49 cm de boyu Dedi takribi 🙈 ilk bebeğimi 3750 doğurmuştum 39+5 te bunu 39 da sezeryan ile doğuracağım Allah nasip ederse
Dijle Kizlar siz daha bilgilisinz 3 gündür lawboya cikamiorm bole sorununuz oldumu 3 aylık gebeym doktorumla gorstm ilaç verdi ama daha çıkamadım bana yardım edermsnz
gulcins Dijle gebeliğin ilk zamanlarında bende de oldu ilk gebelikte olmamıştı ama Bunda çok çektim lavman verdi Doktorum bir kaç kere lavman kullandım sonra sonra düzeldi 🙏
Dijle gulcins cnm afedersnz diskimi yaptım ama siyah geldi normalmi sence ilaç kullandım ondanmi acaba