Ahsenduha Hamd olsun doğum aşamasınıda atlattık, darısı bekleyen tüm annelerimizin başına.. RABBİM SİZE en kolay ve en güzel şekilde evladınızı kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🐣🌼💜
Sermec27 Ahsenduha dogum mu yaptınız hayırlı olsun darısı başımıza ama sanırım tarihi yanlış yazmışsınız 🥰 12 Nisan 2021 olarak gözüküyor tarih
Zeyyno_ Ahsenduha Aminn İnşallah bizimde az kaldı 38+5haftalık olduk🥰🥰 tarih sanırım 04.12.2020 olcaktı😂😂🤗
Ahsenduha Sermec27 Allah Razı olsun canım bende anca farkettim biraz geç oldu, hamd olsun 39+1de 2 günlük bi süreçte geldi dilerim sizlerinki en kısa en güzel şekilde gelir 🤗🌼💜
Ahsenduha Zeyyno_ gelmek üzerede olabilir 🤗ah evde kıskanç bi bebe daha olunca kafa kalmıyo insanda 🤦♀️😅🌼💜