SimgeTopcu Kullandığınız ve memnun kaldığınız göğüs ucu kremi varmı? Ben lansınoh ve mustela arasında kaldım. Sizlerin önerisi nedir ayrıca ne zaman kullanmaya başlamalıyım? Şuan 30+3 hafta hamileyim
Mltmrzgr SimgeTopcu geç bile kalmışsınız ben ilk hamileliğimde 23.haftada lansinoh kullandım doğuma kadar çok şükür hiç sorun yaşamadan emzirdim hemen kullanmaya başlayın derim şuan 13 haftalık hamileyim bir ay sonra başlıcam bende
Cananbarlas SimgeTopcu canım 2 aylık bebeğim yeni doğum yaptım, lansinoh kullandım asla çözüm değil göğüs acımdan emzirmeye korkuyordum, en iyisi gümüş kapak saniyede göğüs acısı bitti
SimgeTopcu Mltmrzgr gerçekten geç mi kaldım umarım kullanmaya basladığımda faydasını gorurum. Teşekkür ederım
Fsn26 SimgeTopcu birkaç arkadaşım garmastan pomad kullandılar memnun kaldı sadece o yarayı iyileştirmiş. Gümüş kapak ve lansinoh işe yaramadı demişti. Ben de lansinoh aldım doğum çncesi kullanmak için bir de garmastan alacağım