Kızlar 25+2 deyim son 5 gündür midemde hazımsızlık var sanki yediklerim taş gibi oturuyor mideme erimiyor ayrıca ekşime yanma da oluşmaya başladı acaba bu durum rahmin büyümesiyle bebeğin yaptığı baskıdan kaynaklı olabilir mi? Bu durumda olan var mı? Bu arada soda süt sakız hareket hiçbiri fayda etmiyor mideme 🙄