Zeynep_18 Merhaba anneler, son bir saattir idrara çıktığımda sızlama oluyor ve sol boşluk kısmımda da batma gibi bi sancı var. İlk gebeliğim korkuyorum bunu yaşayan varmı?
Bireylulmasali Zeynep_18 canım bende de oldu bir kez ertesi günü hemen tahlil verdim ama çok şükür enfeksiyon çıkmadı soğuk almışsındır dedi doktorum endişelenme ama tahlil yaptır mutlaka
Bireylulmasali Zeynep_18 geçerse de tahlil vermeni öneririm enfeksiyon hafife alınacak bir şey değil korkutmak istemem ama
efendimannem Ben de tahlil verdim enfeksiyon çıktı ve şu anda karnımda şimşek gibi batmalar var ilk defa oluyor inşallah geçer
Zeynep_18 Bende acile gittim kan idrar tahlili herşeyime bakıldı bi sorun çıkmadı uldrasona da girdim sıkıntı yok, hâlâ sancım devam ediyor neyden bilmiyorum galiba üşütmeyle alakalı birşey🙄