Anne18 Kızlar bebeğim bu saate kadar henüz tekme atmadı. Her gün düzenli tekme atar karnıma pıt pıt diye vuruyorum ses yok? Neden acaba? Gece yüz üstü yatmıştım biraz ondan mı ki çikolata yedim uzandım bekliyorum 🤷 napmam gerek hareket ve tekme atması için
Bir_Prenses_Annesi Anne18 Tatlı yiyip sol tarafınıza yatın kan akısından dolayı hareket eder birde kac haftalıksinız ?
ags Anne18 karnınızı gün ışığına doğru açın yani. Haftanız ufakmış henüz bu haftalarda uzun süreli tepkisizlikler olabiliyor sanırım ama sonuçta hiçbirimiz doktor değiliz ve bence bu durum ihmale gelmez. En iyi siz bilirsiniz bebeğinizin rutin davranışlarını. Bunun dışında bir şey gözlemlediyseniz doktorunuza danışın ne olur ne olmaz
busra_55 Anne18 ben de 22 yim. Bu haftalarda her zaman hissedemezsin zaten stres yapma yaptıkça bebek de strese girer hic hissedemezsin tavsiye
Anne18 Bir_Prenses_Annesi 22 haftalığım canım çikolata yedim şimdi bolda su içtim hemen soluma yatayım
Anne18 ags doktorda numarasını henüz vermedi. Nasıl ulaşcam onuda bilmiyorum çikolata yiyip soluma yattım bakalım ayy inşallah tekme atar yaaa
ags Anne18 stres yapmayın haftası ufak henüz. Karnınızı açın ki ışığı da alabilsin. Su için bol bol. Doktorum böyle yapmamı söylemişti.
Derinsmom Anne18 bence sıkıntı yapma sağına soluna yat öyle kıpırdar belki bende bi hafta önce hissetmiyodum ama şimdi 23 bitiyor daha net