Merhaba kizlar 35+4 haftalik gebeyim iki hafta once gittigimde bebegin basinin döndügünün fakat yuzunun ön kismi öne dönük oldugunu soyledi normalde basassagi ve kafa arkaya dönük olmasi gerekiyor ya normal dogum icin benim gibi bu durumu yasayan var mi? Yada son dakika yuzunu ceviren cevap verirseniz cok sevinirim💐