Gizem_34 cnntylmz canım prolaktin 15lerdeydi öyle hatırlıyorum.. Benim prolaktinim 54lerde çıkmıştı siz düşünün simdi hamileyim çok şükür 🙏 Prolaktin strese bağlı yükseliyo stres yapmayın sakın. Siz zaten regliyken 19çıkmış sonuçlarınız iyi yani