kucuktospam yenidoğan hastane çıkışı alıyorsun zaten bir de bir iki zıbın istersen birde alt üst takım al,benim bebeğim 28 günlük oldu. Yenidoğan aldığım büyük gelmişti ona ilk gün şimdi 0,3 aldığım takımlar bile küçük olacak neredeyse bu nasıl oldı anlamadım. 0,3 takımı da çok alma 5,6 takım alabilirsin zıbında öyle.