Sevdanurr4 aynısını ben de yaşıyorum , Oturduğumda kalkarken, uzandığımda , yattığımda dönemiyorum kalkamıyorum bu şekilde aşırı kalça ağrısı işe başladı şimdi 15+6dayım. Doktor Demir hapı verdi 10 gün önce , eğer etkili olmazsa magnezyum başlatacağım demişti. Sanırım haftaya magnezyuma başlayacağız. 9.haftalarda başladı , şimdi + olarak ayakta biraz fazla durduğumda ayaklarım kesiliyor , oturduktan sonra kalktığımda bir kaç dakika ayaklarım çözülmüyor. İnşallah magnezyum etkili olur. Neden kaynaklanıyor çok merak ediyorum. Çünkü hiç bir kemik bel vs rahatsızlığım yok , ve her gün sütümü yoğurdumu tüketirim 😥