Beker pijama takımının yanına normal gecelik te koymanızı öneririm ben 1.5 ay önce doğum yaptım hep gecelik giydim hasta bezini değiştirirken çok rahat oluyor. Sezeryan olursanızda sonda takılıcağı için pijama giyemezsiniz
ben normal doğum diye gittim sezeryan oldum 🙂