Merhaba kızlar suan 30. Haftayı doldurduk şükür allah nasip ederse Şubat gibi doğumum olacak Ankara soğuda mağlum ama evim arakat olduğu için genelde hep sıcak olur bebeğim doğacağı zaman giydirmek nasıl doğru olur hep kafam karısıyor yeni doğan bir bebeğe uyku tulumu alınması sakıncalı olabilir mi yorgan kullanmayacağım sonucta bir battaniye yeterli olur mu dışarı cıkarken battaniyeler yeterli olur mu tecrübeli bilgisi olanlar değerlendirirse memnun olurum :)