Zezeeeyyldrm canım ben 1 yıl önce kurtaj oldum 4 ay sonra adetlerimde ped azlığı oldu bende çok araştırdım yapisiklik çıkıyordu doktora gittim rahim filmi çekildim öyle bisey yok tüpler açık cikti hormon testleri yapıldı tsh bende hiç yokken stresten o yükselmiş buna bağlı adet azalmam olmuş şimdi tsh düştü çok az farketti ama rahim filminde yapisiklik çıkmadı ama hamile kalamadim çok stres başa bela