Essuu Ben normal doğumdan çok korkuyorum, sezaryen düşünüyorum ilk hamileliğim. peki soruyorum kaç defa sezaryan doğum yapabiliriz? Kaç çocuk getirebiliriz sezeryanla?
Tugbaaelbr Essuu bende 4 diye biliyorum ama araları da önemli sanırım 2 3 yıl geçmesi gerekiyor en az
Aysegul_2822 Essuu suan en fazla 5 diye duymustum ama doktorunuza sormak daha mantikli olur ha normal.dogum yapabilicksnz hic sezeryani dsunmeyin
findikkurdu2 5 yapan biliyorum 😄 ama yatırımı kendine yapıp normal doğum işte, şartlar gereği olmazsa sezeryana yönlen.. Essuu
DaisyMom Essuu en fazla 4 diye biliyorum.Tabi 3.dogumdan sonra annenin durumuda cok onemli.4.cocugu yapmasi icin.
Chucky Essuu 7 ye kadar yapılabiliyormuş fakat aralıkları uzun olursa ama en fazla 4 öneriliyor daha fazlası önerilmiyor karın içi açısından
Essuu Keşke normal doğum yapmayı düşünmeyi bile düşünsem🙄 o derece uzak bana, çok çok korkuyorum ki bende o cesarette yok panikten kalpten giderim 😔 rabbim sağlıkla sıhhatle evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin 🙏🏻
Alyaamm1616 Essuu Benim 3cü sezeryanım Doğumla beraber bağlayın dedim devlet hastanesinde bir doktora yasak geldi yaşın küçük dedi şuan (22) yaşındayım bu arada. Özele gidip bağlatıcam sezeryan Doğumun çok zorlukları da var oyuzden 3sene ara ile 2doğum zorlamaz. Ben çok zorlanıyorum bu 3te mesela 😳
Keskinoglu Alyaamm1616 canım gerçekten yaşın çok küçük.masallah bu yasta 3 tane doğum.. Ama bağlamanı tavsiye etmem hem dini acıdan hemde hayatta bizi neler beklediğini bilemeyiz.boyle güzel verilen bir nimetin önüne geçme.. tabiki korun bu zamandan sonra sprail taktir mesela.esin yine korunsun spraile guvenme. Ikisi bir arada korur.ins..
Eminik Alyaamm1616 bir miyom ameliyatı dikişim ikinci sezeryan dikişim bu üç olucak dikişlerimde incelme var zor geçiyor hamileliğim normal doğum en iyisi hemen toparlanıyorsun oluyorsa normal doğurun derim
Mammimammi Essuu belirli bir sayı yokmuş. Ama sayı arttıkça risk artıyormuş. 2 sezeryan dogum yaptım. 2.den sonra doktorum 3 oluyor ama riskli oluyor düşünmüyorsanız kanalları baglayalım demişti. Baglatmadım. 3 ay sonra hamile kaldım. 34 haftalıgım şuan. Araları yakın oldugu için risk fazlaymış. 4.olmaz artık baglayalım dedi. Bu dogumda baglatacagım.
Smyy34 Essuu dün ben hastanede iken 6nciyi doğurmaya gelen kadın vardı sezeryanli bütün herkes ve doktor dahil nasıl cesaret ettiğini delirdiginimi sordular 6 çok gelmiş ama başka bilmiyorm bende sezeryan oldm ama mecburi oldm baska çare yoktu önce normali denedik olmadı nasıl zoruma gitti anlatamam bence normal yap normal doğum o an zor sonra toparlarsin hemen sezeryan o an kolay ama sonrası zor ben şuan perişan oldum geberiyorum
baby3_ Essuu canım bence bi ilki sağlıkla doğur iyileşsin sezeryan yerin . Çünkü elimizi bile ufacık kesince nası acıyor ki 7 kat kesiyorlar. Sonra düşünürsün 😅
Alyaamm1616 Keskinoglu inanın her ne olursa olsun bir daha çocuk sahibi olmak istemiyorum bünyem kaldırmıyor 37kiloyla hamile olup 50kiloyla Doğuma gidiyorum Doğumdan 1hafta sonra tekrar 37kiloya düşüyorum aşırı hızlı bir şekilde hatta kan kaybından ve kilo kaybından çok bayıldım lohusalığım da bir daha böyle bişey yaşarsam maf olurum 😶
Keskinoglu Teknoloji artık ilerledi..sezeryanda öyle.eskiden 3 tane deniyordu şimdi takip edildikten sonra farketmiyor…Ama yinede korunup dikkat etmekte fayda var…Allah kimseye kaldiramayacagi yükü yüklemez bunu hiç unutmayın kızlar.. illa 4.olacak diye bir durum yok.belkide olmayacak.oyuzden farklı korunma yollarını deneyelim ama bir tehlike olmadığı durumlarda baglatmayi seçmeyelim.. dediğim gibi hayatın binbir türlü hali var..Doğru bir yöntem olsaydı zaten dini acıdan da bir sakıncası olmazdı.vardir bi hikmeti….Ama anne için sağlık acisindan sıkıntı oluşturuyorsa zaten dinen de buna izin var..Rabbim kimseyi evlayltlariyla imtihan etmesin.herkese hayırlı zamanda hayırlı evlatlar versin inş…
Ahsentas Alyaamm1616 Rabbim evlatlarınızı size bağışlasın. Ama bağlanmanız önermem dünyanın binbir türlü hali var Rabbim korusun tüm kötülüklerden evlatlarımızı. Ama tekrar evlat hasreti çekmek istemezsiniz. Aynı yaştayız sizinle aynı durumda olan bi tanıdığım var 3 yıllık evli ve her yıl doğum yaptı ilk ikisi normal doğum sanırım. Tabi ki çok zordur anlıyorum ama bence çok iyi düşünün