Hilemylmz Merhaba ben decaviti sabah 2elma üstüne içiyorum üstüne hemen beklemeden kahvaltı yapıyorum çünkü kahvaltıdan sonra içtiğim zaman tutamıyorum kendimi hepsini çıkartıyorum sizce bebeğe zarar gelir mi 😒
NeslihannK Hilemylmz Ben 39.haftamdayım hala kullanıyorum ama kahvaltıdan 1 saat sonra tok karnına içiyorum herhangi bi bulantı vs yapmadı bende ilk günden beri
Hilemylmz Zhrblt 1 hafta tok kullandım sürekli çıkarıyor dum baktım böyle olmuyor bide aç karnına deniyim dedim ne kusma ne bişy böyle daha iyi geldi yine Bi doktoruma danışıcam ama
Brokoli42 Ben kahvaltıdan sonra veya herhangi bi yemekten sonra alıyorum canım doktorum tok iç hatta çok miden bulanırsa gece iç hemen yat uyu erimeden dedi ilk erimede cok mide bulandırıyordu şimdi bünyem alıştı
NeslihannK Kvsr-klm Günde 1 defa tok karnına içiyorum ben doğumdan sonra da kullanmaya devam et aynı şekilde dedi doktorum
Smsm Benim aşırı midemi bulandırılıyor bırakmak zorunda kaldım dayanılmaz oldu inş olumsuz bi sonuç olmaz
E44 Hilemylmz aç karnına kan ilacını almalısınız decavit aç karnına dokunabilir midenize tok alın yada gece yatmadan önce
Hilemylmz E44 dokunma falan hiç olmuyor midem bulanmıyor başka n reaksiyon gerçekleşmiyor ama dediğim gibi kahvaltıdan sonra içtiğim anda yediğim ne varsa boşuna gidiyor
Hilemylmz Zhrblt kan ilacını sabah 6 da alıyorum 2 saat sonra da elma ve kuru üzüm yiyip üstüne decaviti içiyorum