Handeekar Bebegim bi kaç gündür kasıklarımda hareket ediyordu bugün kasık ağrısı başladı bebekte hareket ettikce sanki doğurucm gibi oluyor canm acıyor 2 hafta önce doktorum erken dogum riskin yok rahim ağzn kapalı dedi ama böyle olması normalmi ?
Merveacar97 Handeekar normal bence yalancı sancılar girip cıkıyor benimde aynı dogum sancın olsa hıc durmadan artarak devam eder 36 haftalık oldum 3 haftadır falan oyle sancılarım oluyor doktor normal dedı
Ozayy Handeekar bebek aşağıya inmiş olabilir ara sıra sancı bendede oluyor bebeğim kanalda 37 deyiz iki gün sonra doğumum var 💃🏻