Kızlar merhaba 15. Haftaya geçtik sol tarafımın belinde bazen öne doğru geliyo ufak bi sertlik gibi bişey var sağa sola dönerken uyandırıyo sonra tekrar uyuyorum. Genelde soluma yatınca oluyo bide önce pek bişi hissetmezdim hareketini felan ama minik minik hareketlerle kıpır kıpır ettiğini anlayabiliyorum içimde. Acaba o ufak sertlik hissettiğim durumu yaşayanlar var mı aranızda ?