Aysegngr Merhaba arkadaşlar 16+2 hamileyim 17 saatlik yolculuk yapıcam otobüsle sizce sorun olur mu otobüs yolculuğu yapanlar var mı?
Unlukacar Aysegngr bunu doktoruna danışmalısın canım bide virüs var okadar saat otobüste gerçekten iyi cesaret
Tugbaaelbr Aysegngr ben 7 saate zor dayanmıştım özel araçla birde otobüsle düşünemiyorum çok zorlanirsin bence bi riskin yoksa bebek açısından bisey olmaz Allahın izniyle ama yine doktorunla konuş danış