Tazeanne0 Emine-e son reglım 11 eylül ikili teste girdim 2 hafta sonra sonuçları alıcam belki o zaman kontrolde gözükür bakalım şuan 12.haftamdayım 😊
Kahvelim_ Emine-e benim de 4 Eylül son adet tarihi.. bende merak ediyorum ikili taramayı yapan doktor birşey demedi.. kızlar ikili taramayı yaptırdınız mı ? 2 hafta sonra kontrolüm var onda diyecek inşallah.. 13.haftamdayım
Kubosh34 Benim 17 Eylül geçen doktora gittim çok rahatsızdım utandım soramadım valla belli oluyor mu acaba bilemedim 🤔
Emine-e Kubosh34 benimde 2 hafta sonra test sonucuma bakmaya gütitğimde belki söyler diye tahmin ediyorum ama devlet hastanesi olduğu için tereddütlüyüm :/