Kızlar ben 24 eşim 30 yaşında 1 buçuk yıldır evliyiz yumurtalarım büyüyordu doktorum takip etti 3 kez çatlama iğnesi oldum eşime sperm testi yapıldı çok iyi sesi doktor en sonunda rahim filmi istedi çektirdim bugün 5 gün film çektireli film sonucumda tüplerim açık çıktı doktor dedi ki tüplerde bir iltihaplı enfeksiyon geçirmişsin enfeksiyon izi kalmış ve tüplerin bazı bölgelerinde hafif genişleme var ama tüpler açık normal yolla gebe kalabilirsin ama bu zorlaştırıcı bir faktörde olabilir dedi. Antibiyotik tedavisi başlayacağız 6 ay normal olmazsa bi işlem varmış tüplerin yüzde kaçı çalışıyor ona bakılıyormuş eğer sıkıntı tüplerde ise yapılması gereken tüp bebek dedi bende çok ağladım sonra tüp bebek doktoruna gösterdik sonuçları oda tüp bebeklik bir durum yok antibiyotik tedavisi ile olur dermiş benim gibi olan var mı kızlar