Dykdyk Kızlar 14+0 çift yumurta ikizlerine hamileyim. Bugün karnımın alt kısmında garip bir ağrı var. Kramp gibi böyle özellikle oturup kalkarken ve yürürken cok oluyor. Sorunmu var acaba ?