Evet kızlar hala inanamıyorum dogurduguma gelelim hikayeme 3 Aralık sabahı nısanım geldi ve 2 gun boyunca boyle surdu arada gıdıp gelen adet agrılar im vardı sonra nisanımım gelmesiyle hastneye gıttı ve alttan muaneye ilk defa oldum okadar cok utandım ki abartılacak bısey degıl is ve 0 cm demesinlermı sonra eve gectım artık dk ttum 5 dk Bı gelen sancılar Allahım Bı gelıyo 1 dakika suruyo gıdıyo cok yurdum evde 2 gun gun hıc oturmadım ve gram uyumadım cunku sancılarımı karsıladım ama hastaneye gitmeye korkuyorumdumkı yine bana 0 cm derler diye her neyse artık agrım gittikce sıddetlendı gprumcem geldi senin zamanına var daha dedi sen cok iyisin sancı boyle olmaz dedi yerinde duramıcan ama gercekten cok cekmedım kızlar sancıyı yanı gelıyo Du 1 dakika surup gidiyordu ve ben o an rahatlıydum sancı da nasıl bısey bılıyomusunz hani buyuk tuvalet hissinız gelir ve yapamazsın oyle bısey sonra gprumcem gidince artık dedım gidip dogurim dayanamıxam ama ıcınde korku sıfır cm olur diye ama ben hissettim acılmam oldugu mı cunku rahim de akıntı akıyordu ve oturunca anlıyordum hastaneye gittik flaan başakşehir cam sakura hastanesi bu arada ustune başka hastane tanımam herneyse baktılar bana altaan 7 cm benn şokk hemen odaya aldılar beni 10 dk sonra 10 cm iki Man geldik e ikin dediler ama ben 6 7 ıkınmamda oglumu dogurdum o an kus gibi hissetım iykı evde 2 gun sancıları cekıp gelmısım kendi sancım la dogurdum herkes cok sasrdı 7 cm le bu agrılaro ceken hastaneyi yıkıyor ve çok sukur Allahım yırtılmam yok dıkısım var biraz 3 gunluguz ama emiyor luygen dua etin sancısı cok ve 3 gecedır gram uyku yok gozumde Allah sabrını veriyor Rabbım herkese kolay dogum lar nasıl etsin 😊❤️