can_kuzum Arkadaşlar ben 17 haftalık hamileyim kanamam oldu doktor miyomdan kaynaklı dedi 1 hafta oldu hala leke seklinde devam ediyor böyle durum yaşayan oldumu? Korkuyorum :(
Aden17 can_kuzum arkadaşım şuan tam senin haftanda ve kanamalıyım nasıl geçti gebeliğin görür müsün bilmiyorum
Anne_adayi33 Miyom bende de var. Sorunuzu takip edeyim. Ağrı yapıyor mu? Doktor ilerleyen zamanlarda ağrın çok olacak yanından parol ayırma dedi şuan 11+6 günlük hamileyim.