12.haftada kız dendi, 14 te bi çıkıntı görüyorum erkek galiba dendi, 16 da kendini göstermedi, 18 de yine kendini göstermedi bağdaş kuruyor açmıyor bacaklarını fasulyem 😃 artık ay sonuna detaylı ultrason randevum var başka doktora orda kesin belli olur diye tahmin ediyorum 😊 ilk evladımda 4 aylıkken net öğrenmiştim erkekti, bakalım bu fasulyemin cinsiyeti ne meraktayız 😇 sağlıklı olması en büyük duam 🤲 250gr.olmuşuz, kafa kol boyumuz haftamızla uyumlu 🤲 şükür 🤲🙂