mommyjean Merhaba kızlar bugün test yaptım negatif. Yumurtlama belirtilerim adetten sonraki hafta oldu bu son 2 haftada olmadı, yani geç döllenme ihtimali yok. Acaba yine bir umut var mı testte çıkmamış olabilir mi?
Busra34ybg mommyjean canım çok erken yapmışsın sen bence adetini bekle sen arkadaşımında basına gelmişti diş tedavisi olucaktı her ihtimale karşı test yaptı negatif çıkmıştı yinede emin olmak için adetini bekledi hamileymiş o yüzden adetini beklemen en doğrusu
Merve43 mommyjean 5 gün varken testte cikmadi 3 gün varken o kadar silik cıktı ki zor görülüyordu 2 saat sonra kan verdim değer 37 çıkmıştı şimdi 15 aylık kızım var
Tgcprngll mommyjean aynı durumu ben de yaşadım tam beş gün vardı testte çıkmadı ama hamileymisim şimdi 35 haftalık olduk adet gecikince yap testi
mommyjean Busra34ybg net sonuç için öyle yapacağım galiba çünkü ara ara ağrı vuruyor göğsüme kasığıma belime bakalım hayırlısı inşallah
mukaddesmasal ben adete 4 gün gun kala yaptım negatifti adet günü silik çıkmıştı geç döllenme olmustu
mommyjean mukaddesmasal ben geç yumurtlama bile olsa son 2 haftayı değerlendiremedim ama yine Bi umut işte
mukaddesmasal mommyjean mommyjean allahtan umut kesilmez allah isteyen bakabilen herkese nasip etsin inşallah