Herkese merhaba akşam normal test yapıp atmıştım çok zor görünüyordu bu sabah dayanamadım yine yaptım bu defa erken gebelik yaptım yine gölge şeklinde bir çizgi belirdi sizde görebiliyor musunuz eşim de gördü arkadaşım da gördü görmek istediğimiz için mi görüyoruz bilmiyorum adetime 7 8 gün civarı var bi ihtimal var mıdır yanlış olsa iki testte de çıkar mıydı bu şekilde flaşla daha da görülüyor sanki 😐

