Melek44 evet cnm özelde kızım nasıl diye gittim hiç ultrason kağıdimyoktu ilk çocuğumun vardı kıskanmasın diye annem verdi eşim işten çıkmıştı oyuzden detaylıda giremedim çok şükür şuan iş kurdu eşim 38 haftama baslicam pazartesi 27 haftasında öğrendim bende bebegimin erkek olduğunu ❤️🙏 Allah’tan doğumda ogrenmedik