Bizim de kızımız olacak Allah’ın izniyle Maysa Ya da Umay düşünüyoruz❤️🥰
Biz Yaren ismine karar verdik❤️
E_T o zaman elif dua 🤗
E_T eylül , sevde , özgü duru , gül bunlar olabilir 🤗
Deletedmom59 teşekkür ederim
E_T sitare kayla doğa duru bilge defne
fhozknk teşekkür ederim
E_T benimde kızım olucak adı beren 🧚🏻♀️ Arya naz ela bu isimlerde güzel düşüne bilirsin
Ozayy teşekkür ederim ☺️
E_T canım Allah nasip ederse bizim de bir kızımız olacak ve adını efnan olarak karar verdik