Asliiiiiiiiii42 Arkadaşlar dünden beri karnımda uyuşukluk var. His kaybı gibi oluyor geliyor bazen. Bebeğin karekterleri düzenli ama karnımdaki uyusukluga anlam veremedim sizce normal mi?
Ozgmmtl Asliiiiiiiiii42 aynı haftadayız bendede vardı bi kaö gün devam etti sonra gecti. Benım eski sezeryan yerin karnıma doğgru uyusmaya basladı iyice. Suan iyi ama düzeldi
Asliiiiiiiiii42 Ozgmmtl benim ilk gebeliğim olduğu için bi anlam veremedim salı günü randevum var doktora soracağım ama bi tuhaf oluyor böyle de sanki karnım benim değil başkasının gibi 😁🙈