Tgbab hastanede sarılık sebeblı aptamış vermıslerı ama kendı doktorumuz hıpp organıc yazdı gaz olmaması ıcın ama eger cok gaz sorunu olursa antıkolık mamalar var, snrasında ben sma ya gectımm ama yenıdoganda sma bıraz gaz yapabılır ama belkı gerek kalmıcak kendını bole sartlama emzırımen yeter ıns🌸