Kizlar bugün 15 haftalik oldum sevinemiyorum bile bikac gundur sol tarafimda kaburgamin bitiminden sirtima dogru ara ara agrim oluyordu dun bi atesim cikti bi dustu ara ara karnima sol tarafa genelde agri girdi surekli siddetli degil ama boyle bikac saniye suruo gecti hep cok sukur kanamam leke veya beni kivrandircak bi agri degildi ama yinede cok korktum esimde birsey olmadan goturmez hastaneye cok pimpirikliyim cunku bende gotur demedim siddetli olmayinca randevuma daha 2 3 hafta var normal mi bunlar kizlar ya