mugecelikkol bu ay ovilasyon yaptm çatlamayı gördüm ve şuan reglme 4 gün kaldı sabah tekrar ovilasyon yaptım çif çizgi hamile miyim 🙏🏻
Hamileyim-mutluyum mugecelikkol canım yarın gebelik testiyle birdaha yap ovülasyon yanıltıcı olabilir
yasemin333 mugecelikkol üç gün kala gebelik testinde çok silikti benimki bir de ovülasyonla denedim çift çizgiydi yine 20 haftalık olduk 🐣 siz de hamile olabilirsiniz yine de gebelik testiyle deneyin
pamuktenlim mugecelikkol canım bende ovulasyon testi yaptım böyle çıkmıştı ardına gebelik testi yaptım oda çift çizgiydi oladabilir ama yanıltıcıda olabilir çok güvenme yine sen gebelik testi al yap erken gebelik testi al ama
misraerol mugecelikkol hamilesin buyuk ihtimal kuzu hemen gebelik testi alıp denne varsa kesin cıkar hayırlı olsun şimdiden
Ronya23 mugecelikkol ovilasyon testi ile ilk denemeniz de mi hamile kaldınız ? Hayırlı olsun bu arada :)
mugecelikkol Ronya23 evet canım ilk denememdi ama bir senedir ovilasyon olmadan denedik ve bu ay soğan suyu içtim birde sürekli meryem suresini okumuştum 🙏🏻
haziranin25i mugecelikkol gebelik testiyle denemen lazım. Yumurtlama testi lh hormonuna bakar gebelik testi kan değeridir. Ovulasyon testiyle öğrenilen bilgide doğruluk payı yoktur. Elinizde gebelik testi var ise onunla yapmanızı tavsiye ederim.