Merhaba arkadaşlar doktor kontrolünde bebek iri ve bendede normalde tansiyon olduğu için doktor büyük ihtimalle sezeryanla olursun dedi ayrıca panik atakta var bende biraz bunları göz önünde bulundurarak öyle dedi bende belden uyuşturmali istedim rahat diye duymuştum hemde o anı yaşamak için normal beceremem gibi geldi neyse çok insan ameliyat zor ay nebileyim 40 gün kalkamazsin kimisi sezeryan doğuranlar bence anne gibi saylmyor o anı yaşayamıyor falan diye psikolojik baskı yapıyorlar yaralarn ACR bebeğe bakamazsin falan da falan sizin yorumlarınız almak istedim korklumu bu kadar gerçekten 😔😔