Emel38 Merhabalar. 12 haftalık gebeyim.Geceleri ayaklarım yanıyor o sebebten uyuyamıyorum.üstümü açsam üşüyorum , kapatsam yanıyorum.dön dön sabahlıyorum, 3-4 kez lavaboya gidiyorum.Bu hep böyle devam ederse endişesindeyim.Normal mi?