Ezcez rica ederim.evet kuculebiliyor pek korkulacak birşey yok sadece ihmal etmemek gerekir hamilelikte en ufacık bir kansızlık bile risk taşır sonuçta böyle düşünerek hareket etmek gerekir.O yüzden ihmal etmeyin ama korkmayın sorun olmuyor😊belki kaşık ağrılarınız oluyordur oda bunun etkisi olabiliyor bende öyle olmustu okadar