Şu an 13 haftalık hamileyim 5.haftadan beri geçmek bilmeyen bir burun tıkanıklığı ve hapşırma var. Hamilelik nezlesi diye düşünüyorum. Geceleri uyutmuyor burnum tıkalı olduğu için hep ağızdan nefes alıyorum bu da ağız kuruluğu yapıyor. Var mı çözümü olan :(