mugecelikkol kızlar reglme 4 gün var normalde yaptığımda bu kdr belirgin görmüyordum ikinci çizgiyi biraz belirgin olma ihtimali varmı pazartesi test alıp yapıca 🙏🏻
Slnzrlll mugecelikkol ben 1 hafta kala silik gördüm 3 gün sonra tekrar yaptım daha da belirdi yani vardır canım mutlaka sonra doktora gittim zaten keseyi gördü çok şükür🙏🏻
Piremses0 mugecelikkol hayırlı olsun canım bende bu ay 10 gün soğan kürü yaptım sabah akşam 🙈 belirtilerim var ama bekliyorum adeti senin belirtilerin nelerdi 💃🏻