Merhaba Arkadaşlar 24+6 haftalık hamileyim hamilelikten öncesinde de bir basur sorunum vardı bu hamilelikle beraber biraz daha arttı bir kaç gündür tuvalete çıkamıyorum yasak olduğu için doktoruma da soramıyorum lavman alıp kullansam bir zararı olur mu artık karnım o kadar ağrımaya başladı ki siz kullandınız mı hiç