Ayca-Meleknaz doktorum 37. haftama gun verdi. kasılmalarım oldugu icin bebegimin kilosu 3 kilo 37 de dogum yapip bebegine saglikla kavusan varmi yani grlisimlerini tamamlamis oluyomu 32 haftakikken ciger gelistirici ignemide olmustum
HaticeKutlu Ayca-Meleknaz canım bizde 37.haftadayız ve kilomuz 2650 muayene de suyumun azaldığını haftaya tekrar bakacağını söyledi istesem bu hafta bile Doğum yaptırabilirim sıkıntı olmaz gelişimini tamamlamış oluyor sadece biraz daha durdurmaya çalışalım ki gelişsin hem senin sancını beklemiş oluruz dedi demek ki 37.haftada doğunca sıkıntı olmuyor ☺Kilosu da güzel hem sizin 🙏
Ozlemr Ayca-Meleknaz nst de kaç çıkıyor canım kasılmaların? Bende 37+1 im en fazla 50 lerde çıkıyor kasılmam. 1 haziran sezaryen olursa tarih verdi doktor. Bende acaba öne mi çeksek diye bazen düşünüyorum ağrım sızım çok olduğu için. 37 haftada 2 tane tanıdığım doğurdu sezaryen ile ikisinin de bebekleri maşallah çok iyiler
Betus HaticeKutlu canım aynı sıkıntı bende de var suyum azalmış yarın tekrar gidicem hastaneye belki yatışımı verebilirmiş Hakkımızda hayırlısı olsun 🙏🏻🙄
Ayca-Meleknaz Ozlemr kac olmasi gerekiyo ki hic bilmiyorum. hem benim agrim oluyo hem de doktorum da bebekte kasilma var dedi ordan biliyorum. yoksa hic anlamiyorum
HaticeKutlu Esa sizinkinin kilosu kaçtı☺Gerçi bu kilo işi göreceli de illaki soruluyor bebeğin gelişim güzel Ama anne baba iri yada minyon ise değerleri değişebiliyor 😃
Esa Ayca-Meleknaz hayır canım erken doğum riski yoktu kendi o zaman gelmek istedi. Doğduğu an 1.5 saat emdi uyudu bi daha 4 gün uyanmadi oyuncak bebek gibi bakiyoduk 😄 mama takviyesi oldu sagarak verdim ama hepsi aynı olmaz hastanede diger bebekler topuguna basıldığı an uyanıyordu benimki uyanmiyodu
ManolyaGulatan Sezeryan düşünüyorum bende şuan 26+2im 37.haftada sezeryan olduğunu bilmiyordum gelişimini tamamlamış oluyor sa doktor da onay veriyorsa doğurmanda sakınca Yok
HaticeKutlu Esa biz eşimle iyiyiz yine de bebik küçük mü ne 😅 üzerinden bir hafta daha geçecek inşallah bi 300 350 gr daha alır da doğunca da iniyor ya accık kilosu😅🙏
Belos92 Ayca-Meleknaz canım 37+3 yarın Doğum yapıyorum 😌 Rabbim herkese sağsalim evladını kucağına almayı nasip etsin 🙏🏼
HaticeKutlu Betus aminnn inşallahh su da azalma varsa hemen azalıyor mu acaba ya inşallah sap Salim 1 2 hafta daha dururlar bizimde hafta sonu kontrol azalma çoksa yatış 🙏yatış verince kontrol altında mı tutacak ki Doğum mu yoksa🐣🐣
Gulsah89 Ben 35. Haftada dogum yaptim Allaha cok sükür hic bir sikintisi olmadi... caninizi sikmayin saglicakla dogar insallah..