nilsmother Kızlar eşim maalesef korona oldu bnde yarın test yaptırcam dualarınıza talibim🥺🤲🏻 kozalak pekmezini bileniniz vardir eşime içiricem ama bnde içebilirmiyim Bi zararı var mıdır bilginiz var mi??
Goncikim nilsmother içebilirsiniz bende içtim eşimde içti coronayken🤲Çok iyi geliyo bende sabahları aç karna içtim akşamları da yatarken içtim
nilsmother Goncikim çok teşekkür ederim annem göndermişti bilmediğim için içmemiştim içerim şimdi 🤲🏻🌺