tanya25 bende folbiol ve coraspirin kullanıyordum bugün doktor oksopar 4000 ve progestron verdi. Korktum bu kadar ilaçta zararlı mıdır diye. Korkma canım benimde haftaya cumartesi. Korkma desemde için pırpırdır. Sağlıkla kucağımıza alırız inşAllah 🙏🙏🙏